جلسه ,مارکتینگ ,ایمیل ,آموزش ,دیجیتال مارکتینگ ,محتوای ایمیل ,عوامل مؤثر ,جلسه چهارم ,ایمیل مارکتینگ

 

با آموزش ایمیل مارکتینگ درخدمت شما هستم و به جلسه چهارم از این آموزش رسیدیم. در جلسه قبل، در مورد عوامل مؤثر بر افزایش Open Rate ، نرخ بازگشایی توسط مشترکین و تست A/B صحبت کردم. این جلسه در مورد CTR یا نرخ کلیک و عوامل مؤثر بر افزایش آن است . درادامه همراه باشید.

ادامه را اینجا بخوانید : بهبود محتوای ایمیل

 

منبع : آی تی - ای تی - هک تلگرام - هک اینستاگرام - دیجیتال مارکتینگ - آموزش دیجیتال مارکتینگ - سروش یا تلگرام - خرید شارژ  - خرید گیفت کارت - تکنولوژی - فناوری - جلال - ترابی

منبع اصلی مطلب : آیتی زیرون |اخبار فناوری | دنیای صفرویک
برچسب ها : جلسه ,مارکتینگ ,ایمیل ,آموزش ,دیجیتال مارکتینگ ,محتوای ایمیل ,عوامل مؤثر ,جلسه چهارم ,ایمیل مارکتینگ
اشتراک گذاری: این صفحه را به اشتراک بگذارید

ساموزیک : فروش بیشتر با ایمیل مارکتینگ – جلسه چهارم : محتوای ایمیل خود را بهبود دهید